Free cookie consent management tool by TermsFeed
Meniu
Cos de cumparaturi

Politica de retur

Marfa comandată se poate returna în interval de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. Costul returului cade, conform legii, în sarcina Clientului.

Termenul de 14 ZILE calendaristice se calculeaza:

  • de la data cumpărării produsului în cazul în care acesta a fost achiziționat din showroom;

  • de la data livrării produsului. În cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.

Toate materialele de ambalare utilizate de CAZANTECH în scopul expedierii produselor comandate la consumatorii finali reprezintă ambalaj necesar pentru marfă. Clientul trebuie să se ocupe personal de eliminarea la deșeuri a ambalajelor, prin predarea la cel mai apropiat centru de colectare.

În cazul în care comanda s-a livrat pe palet, acesta este de unică folosință. De aceea, nu preluăm paleții de la dumneavoastră. Vă rugăm să apelați la cea mai apropiată unitate de colectare deșeuri și materii prime revalorificabile, în cazul în care doriți să eliminați la deșeuri acești paleți.

SERVICIUL RETUR se asigură în condiţiile în care:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site sau din comanda inițială a clientului. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integralî a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).

Produs nefuncțional/deteriorat constatat în primele 48 de ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat și transmis prin e-mail la info@cazantech.ro sau prin Whatsapp la numărul de telefon al reprezentantului de vânzări cu care ați derulat relația comercială. Vă recomandăm ca verificarea/testarea produselor comandate să se faca în termenul de 48 de ore. Orice reclamație ulterioară nu se ia în considerare.

Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorari vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat și se va întocmi proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Produse livrate gresit. In cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus cad în sarcina noastră.

Persoanele fizice au dreptul să returneze produsele comandate în termen de maxim 14 zile, fără a fi obligat să comunice un motiv, cu condiția că produsele să fie în perfectă stare, inclusiv ambalajul. Plata transportului cade în sarcina clientului.

Observație! – Produsele făcute pe comandă specială nu se returnează. La preluarea comenzii Agentul de vânzări informează clientul care produse sunt considerate comandă specială și nu se vor putea returna.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Returul se face cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manual, etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul (factura/ bon fiscal și de dovada plății).

Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către gestionar, preluarea va fi refuzată.

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Clientul are raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedeste că aceasta devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către acesta.

Clientul se obligă ca înainte de expedierea returului să trimita un e-mail pe adresa info@cazantech.ro cu formularul de retur sau poate să completeze direct pe site o cerere de retur, urmând ca un agent să îl contacteze în cel mai scurt timp pentru soluționare.

Pentru soluționarea retururilor, sunt necesare următoarele informații:
• data expedierii coletului;

• poze cu produsul defect;

• numărul Comenzii sau Facturii;

• suma de returnat;

• modalitatea de plată dorită

• formularul cererea de retur completate

CAZANTECH va face o evaluare a stării produsului, inclusiv in ceea ce privește componentele si accesoriile acestuia. Se va emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urma evaluării. Termenul de restituire sume către client este de maxim 10 zile lucrătoare.

Suma aferenta returului, care figurează în factura fiscală de stornare, îi va fi rambursată clientului prin aceeași metodî de plată. În cazul în care clientul a achitat numerar suma îi va fi rambursată în numerar, atunci când returul se face la sediu, în limita plafonului maximal stabilit prin lege, 10.000 lei în cazul persoanelor fizice, respectiv 5.000 lei în cazul persoanelor juridice.

În cazul în care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată în cel mult 10 zile de la data la care CAZANTECH intraă în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 ZILE calendaristice din momentul în care CAZANTECH este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

În situația returului la sediu, dacă clientului optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferența dintre valoarea returului și prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferența de bani). În cazul unui retur cu o valoare ce depășește plafonul maximal pentru plățile în numerar, plata se va face tot prin transfer bancar.

Suma care o să fie returnată este suma pe care clientul a plătit-o pentru a intra în posesia produsului/produselor achiziționate (nu se pot returna costuri legate de transport).

În cazul returului efectuat la sediu, suma aferentă acestuia va fi restituită pe loc, în limita plafonului maximal al plăților în numerar și în limita numerarului disponibil în casierie în ziua returului.

În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar. în caz contrar suma va fi restituită prin bancă.

Excepție fac restituirile prin virament bancar, banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul clientului în maximum 10 zile calendaristice de la data la care CAZANTECH intră în posesia produsului returnat.

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul efectuării returului

În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații CAZANTECH vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Metoda de livrare

1. Colectare de la sediul nostru - fără costuri adiționale de transport.
2. Expedierea comenzii de către firma de curierat
3. Expedierea mărfurilor de către personalul firmei noastre (în anumite situații)
4. Expedierea coletelor grele (focare, termofocare, coșuri de fum, sau alte mărfuri paletate care împreună depășesc o greutate de 40kg) cu firma specializată de transport greu (necesită plata în avans a mărfurilor). În cazul în care nu se dorește plata în avans va fi nevoie de ridicare de la sediul nostru din Gheorgheni.